Alla inlägg under juli 2011

Av Sakki - 31 juli 2011 12:45

det var ett tag sedan. Jag har fått njutit lite av den underbara sommaren. Har fått lite vila och myst i hagen med kompisarna. Men den sista vecka har jag satts igång igen. Har böde fått gått på ridbanan och ut. Och även blivit longerad. Så nu blir det nog ingen mera vila. Det har kommit en ny ponny till stallet, hon heter Miramis och är väldigt snäll. Är lite skrikig när man hälsar på henne bara.

Idag på ridturen kom vi till en sjö, det var lite läskigt men till slut gick jag ner med alla fötterna. Svalkade riktigt skönt.

Av Sakki - 4 juli 2011 18:45

Idag åkte vi iväg på träning igen. Det är så homla roligt. Jag hade mera koll på vad jag skulle göra idag så det var inte lika vingligt. Idag ficlk jag hoppa lite högre än sist. men ett hinder var lite läskigt. Det stod en massa vita lådor i det.

Ovido - Quiz & Flashcards