Alla inlägg den 13 april 2009

Av Sakki - 13 april 2009 22:27


Sen såg jag hur de där småhästarna samlades ihop utanför stallet. Där de fick vänta en stund på att alla skulle vara samlade. 

Medan de väntade på att få ge sig iväg och springa lite mer, så börkjade några rulla sig.

Det smittade av sig så jag fick för mig att rulla mig jag med. Det kändes faktiskt riktigt skönt. Sen smittade det vidare så Jerry rullade sig han också. Lite kul faktiskt. Men sen så gav sig alla småhästarna iväg.


Av Sakki - 13 april 2009 21:20


Vet ni vad idag kom ett gäng små hästar

springande, ja ni vet såna där som Gletta,

Sokka o Blíka är, dom kom i full fart hehe de var

skoj tyckte jag och Jerry så vi sprang med dom och fram

och tillbaka sen försvann dom där små hästarna in i stallet

undra var dom skulle göra där hmm... jaja (ca 8-9 timmar senare)

Titta Jerry dom där små hästarna kommer ut från stallet nu.

Dom släpptes tillbaka samma väg hehe vad skoj vi sprang lite till...

jaha där försvann dom igen,hmm jaja. En stund senare kom annica och tog in oss till stallet antar att vi ska äta nu o sova, så godnatt då..

Ovido - Quiz & Flashcards