Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Sakki - 11 maj 2009 19:06


Ja det har i alla fall jag hört. Även Farbror Jerry ville dne här dagen anlägga en lermask för att få "bra hy", eller vad sägs om vårt sommarspring och lermasken.


Av Sakki - 11 maj 2009 17:10


Ja, nu får vi - jag och farbror Jerry - äntligen lite frihet !

Här är gräset så grönt och så mycket, så jag vet inte vart jag ska börja ! Men gott är det och så skönt !!!



Av Sakki - 11 maj 2009 14:51


Jo idag var det visst dags att träna lite igen då !

Jerrys matte tog ut honom och min matte tog ut mig på en av vägarna en bit från stallet. Där lät Jerrys matte honom gå in i en ny hage, medan jag fick stanna kvar utanför på vägen. Där envisades min matte med att jag skulle "ställas upp" och "stå still !"

Varför då undrar jag bara. Men tydligen blev matte nöjd efter ett tag.


Ovido - Quiz & Flashcards