Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Sakki - 10 mars 2011 10:30

Idag tog matte med mig till ridhuset igen. Börjar bli en vana nu.

Jag var inte alls så pigg på att lyssna på matte idag och det gjorde att hon blev väldigt sur på mig. Vi hade en riktig kamp idag... ganska kul att reta henne med att dra upp huvudet så högt jag kan. Sen var det riktigt kul att snita undan allt det jobbiga med att gallopera hela tiden. Hi,hi, matte blev riktigt sur.

Men till sist gav jag med mig och vi slutade ridpasset med att vara samt igen.

Red igenom det där programmet och det känndes riktigt bra. Jag kan det nästan utantill snart. Vet precis när jag ska fatta gallop så jag har svårt att vänta in matte där.

Sen fick jag komma ut i en solig hage igen och mumsa av den goa maten.

  

Ovido - Quiz & Flashcards