Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Sakki - 23 januari 2011 20:30

Idag kom matte på em med transporten. Hon tog in mig och pysslade om mig som hon brukar. Sen ledde hon ut mig och fram till transporten. Jag såg att Campari också skulle åka i sin transport. Jag var mer nyfiken på att titta efter honom än att titta på vad jag skulle gör men till slut förstod jag att matte ville att jag skulle gå in. Men idag var jag inte så sugen på det. Jag var en duktig tjej och gick in nästan helt men sen ångrade jag mig. Då blev matte lite sur och då var det ännu roligare att sätta sig på tvären. Men efter ett tag började jag ledsna på allt tjafsande och gick snällt in. När vi stannade igen var vi vid ridhuset. Matte hoppade upp och vi hade ett rätt lagom pass. Jag kände mig lite stel för det var rätt länge sedan jag jobbade så här. Men det var riktigt skönt att vara under tak och inte halkade man heller. När vi skulle åka hem så gick jag nästan in direkt. men lite måste jag ju testa förstås.

Ovido - Quiz & Flashcards