Alla inlägg den 13 september 2011

Av Sakki - 13 september 2011 13:30

Igår hade Paulina lastträning med mig. Hon blev nog lite paff när jag bara gick in utan problem. Men när man gör som jag är van att matte brukar göra så finns det ingen andladning för mig att börja protestera.  

Idag red matte, Karolina, jag och Campari ut på en riktig busrunda. Vi galopperade igenom en massa vattenpölar, Busigt värre var det och jag var superpigg och ville bara springa. Härligt att få sträcka ut sig lite ibland.


Matte:

Sakki går som en klocka på rakt spår. Pigg och framåt och markerar inte ett dugg från sitt framben. Men när jag red på volt visar hon ganska tydligt att hon inte är ren. Jobbigt att det inte är borta. Längtar till nästa vecka då hon ska till kiropraktorn. Hoppas han hittar orsaken.

Ovido - Quiz & Flashcards