Alla inlägg den 15 september 2011

Av Sakki - 15 september 2011 20:00

Hejsan!

Idag hade Paulina tänkt åka iväg och träna med mig. Men jag satte mig på tvären vid lastningen. Efter en stund kom matte och försökte hjälpa till men så lätt tänkte jag inte ge med mig. Men när det sen dök upp 2st till var det bäst att ge upp. Och då de hade börjat i god tid så blev det träning ändå.

Det var en ny tränare, han tyckte jag var fin och hoppade bra. Fast det blev ganska lugnt. Matte vill att vi är lite försiktiga till jag varit och kollat min rygg. Det kändes bra i kroppen idag.

När vi sedan skulle åka hem vile jag inte gå in i transporten igen. De var flera som fick hjälpas åt. Till slut fick jag en jacka över huvudet så jag inte såg något. Läskigt, men det lugnade mig. Så sen gick jag in och vi åkte hem. Paulina var nog rätt trött efter denna kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards