Alla inlägg den 28 april 2010

Av Sakki - 28 april 2010 21:00

När matte hämtade mig från hagen såg jag att transporten var framkörd. Undrar vart vi ska nu? Men matte satte på sadel och träns och jag fick följa med Campari ut på en ridtur istället. Vi gick på en väg som var hård och det klapprade när man gick på den. Sen kom det flers brummande saker som visst kallas bilar. Ibland gick vi av vägen och tittade på dem. Men ibland fick jag gå kvar, det var lite läskigt. Speciellt en som for förbi mig ganska snabbt. Jag hörde att matte svor över bilen, hon tyckte kanske också den var läskig!?

Sen gick vi in i skogen, det var skönt att kunna slappna av lite. Vi tog det väldigt lugnt idag. Fick mestadels bara skritta.

När vi var hemma igen trodde jag att jag skulle få gå in i boxen och äta min mat. Men då tyckte matte att jag skulle gå in i transporten. Och det var väl inga problem, har jag ju gjort förut. Jag fick stå där en liten stund och äta lite hö. Såg att matte städade min box. Sen släppte matte ut mig och jag fick gå in till mig och äta lite.

Ovido - Quiz & Flashcards