Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Sakki - 15 mars 2009 17:00

Lizette tog in mig från hagen borstade av mig la på sadeln och sen på med tränset togs ut i paddocken och Lizette klev upp på mig och red lite försiktigt men sen klev hon av efter en stund och fixade nånting med tränset sen klev hon upp på mig igen och träna mig att gå längs fyrkantsspåret och i vatten de var inte kul och så höll hon på i ca en halvtimme till en timme sen träna hon på att trava mig runt hela spåret och de gick sådär jag ville inte riktigt gå med på de så jag stegra mig lite då och då men jag kom på att de inte funkade så jag fick helt enkelt lyssna på henne sen när jag hade travat minst tre varv runt hela spåret utan att gina för vattnet och vatten pölarna så berömde Lizette mig och sen skritta hon av mig ett tag sen klev hon av och tog av mig alla grejerna och ställde in mig i boxen med filt på,sen så fick jag äta mit hö och vila...

Ovido - Quiz & Flashcards