Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Sakki - 27 mars 2009 21:51

oj oj idag var jag så busig att cimcim och "jerrys matte" annica  fick gå ett liten stund med mig runt  sen släppte dom mig i paddocken och då må ni tro så hoppa,skutta,bocka och stegrade jag mig och sprang i full fart runt runt de var så kul (cimcim blev varken skadad eller kom i kläm bara så ni inte behöver oroa er) att jag nästan slog volter hehe ne skoja bara men som ja sa de var jätte kul..

Av Sakki - 27 mars 2009 21:47

idag snöade de och blåste de var kul jag sprang runt omkring i hagen

mot jerry på jerry och till och med trängde jag in honom de var lite kul

hehe för han kunde inte göra så mycket när han blev upptryckt i hörnen och när han väl kom loss jag då var jag på honom och busa med honom jaga honom stegra mot honom m.m de var kul jerry kanske inte tyckte de var fullt lika kul fast ändå lite måste han ju tyckt för han busa ju tillbaks.. hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards