Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Sakki - 15 mars 2010 21:45

Idag kom matte och Paulina och hämtade mig i hagen. jag såg att matte hade ställt fram transporten igen. Jag fick först komma in i stallet och få på mig lite skydd på benen. Sedan tyckte matte att vi skulle åka iväg. Det tyckte inte jag!!

Matte försökte locka med havre och det gick ju bra. Jag följde gärna med in och tog en tugga, men när jag kände att de skulle stänga var jag snabb med att backa ut igen. Efter ett tag ringde mattes telefon jag hörde att hon sa att jag inte ville gå in i transporten och att hon bestämde en annan dag. Efter det samtalet blev matte lite strängare mot mig och sedan hämtade hon linan. Vi tjafsade ganska läng med varandra men då jag insåg att matte inte skulle ge sig så gick jag in.

Matte var inte så glad på mig, vi skulle visst ha åkt till hovslagaren...

Ovido - Quiz & Flashcards