Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Sakki - 18 mars 2010 10:00

Idag hände något jätte läskigt!!  

Jag gick lugnt och strosade i hagen och mådde bra. Då hör jag ett jätte brak och en liten bit ifrån min hage ser jag ett litet skjul faller samman. Jädrans så rädd jag blev, jag bara sprang iväg så fort jag kunde. Tyvärr så glömde jag bort att det fanns ett staket. Helt plötsligt så befann jag mig i Twilights hage och hon var inte road av mitt plötsliga besök. Fy var hon jagade mig och jag var så rädd. Till slut ställde jag mig så långt bort jag bara kunde och där fick jag vara ifred.

Som tur var kom matte ganska snart och hämtade mig men jag måste ha gjort mig illa någon gång under strapatserna för jag har lite ont i ett framben.

Matte pysslade om mig och sedan åkte vi till hovslagaren och fick nya skor. Och vem orkade bråka om att gå in i transporten efter allt som hänt.

Jag var nog lite dum som inte åkte med i måndags eftersom jag hade tappat mina framskor. Det var rätt halt i hagen idag och inte det bästa underlaget att springa på.

Ovido - Quiz & Flashcards