Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Sakki - 17 januari 2009 16:52

Tänkte bara tala om att jag blev uppbunden igen som jag brukar bli.

Men den här gången var de så mycket händelser runt omkring så jag glömde bort att jag var bunden så jag stod och drog och drog i sakerna men inget hände. Då blev jag rädd så jag ryckte i lite till och då gick min grimma sönder så jag fick på mig en ny, och så var jag bunden igen. Men jag var ganska skakis så jag försökte igen men då lugnande Lizetté mig så gick vi ut i paddocken och jag blev longerad med sadeln igen. Lizetté sa att det var nog bäst att göra det tydligen för jag var för rädd, så hon hade väl tydligen tänkt att vi skulle göra något annat men de blev inte så. Jag får väl vänta och se vad hon hade tänkt sig nästa gång jag går ut i paddocken. Nehej nu ska jag äta mitt hö och foder sen ska jag sova.

Godnatt så länge.

Ovido - Quiz & Flashcards